الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

دراما غاوي الصابون

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات

موقع أيام نيوز

قصه اليوم بعنوان دراما رغاوي الصابون 
يقول صاحب القصه 
اتعرفت علي اليكسي في الثانوي و دخلت معاها علاقه لمده 6 سنين . بمجرد ما خلصنا جامعه استقرينا في شقه و كل يوم كنت بحس اني بحبها اكتر من الاول . لغايه قبل عيد ميلادي قررت اني اهدي نفسي اجمل هديه في الدنيا ... اني اطلبها للجواز .
نزلت اشتريت خاتم و بلغت اهلي اللي كانوا فعلا بيحبوها . و استنيت و قبل عيد ميلادي بيوم اليكسي اختفت تماما !
بدون اي اثر بدون اي رساله بدون اي كلام ! فجأه اهلها كلهم عملوا لي بلوك و كل اصحابنا المشتركين حلفوا انهم ما شافوهاش و لا يعرفوا هي راحت فين !

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
كل حساباتها علي السوشيال ميديا اتقفلت لما اقترحت علي صديق مشترك اعمل بلاغ للشرطه عن اختفائها قالي البلاغات بتكون لما الشخص مختفي مش لما يكون مختفي عني انا بس !
ليه كان واضح للكل انها هربت مني من غير سبب و انا الوحيد اللي ماكنتش مستوعب ده !
مش بس كده ! ده بوشكاش محفوظ انهارده بيضحي و فضلت 5 سنين كامله مش عارف اتخطي اللي حصل !
خمس سنين تراوحت نفسيتي فيهم ما بين اني متماسك و عادي و ان الاكتئاب بيتملك مني ! لما رحت من 3 سنين للعلاج النفسي بضغط من امي و علي حسابها اكتشفت في الجلسات حاجه ما كنتش شايفها قبل كده !
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
انا تخطيت اليكسي ! تخطيتها من زمن بس اللي مش قادر اتخطاه هو ليه !
انا شاب طبيعي قبلها كان عندي اكتر من صديقه من ابتدائي ! يمكن كنت ناضج جدا في علاقاتي كمان و بالنسبه لي لو مش مرتاح هقول انا ماشي و لو البنت مش مرتاحه بتقول مش عايزه اكمل في العلاقه و خلاص خلصنا ! البعض منهم صديقات ليا لغايه دلوقتي عشان كده ! عشان كده بس ما كنتش قادر اتخطي اللي حصل !
ليه كده 
الدكتور كان ليه رأي طريف للغايه ان العالم مليان بالاشخاص المختله ! عادي تكون اليكسي مش سويه بتحصل ! انتظار اجابه علي السؤال ده مش هتخليني احسن مش هتبسطني علي العكس دي موقفه حياتي !
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
حاولت ! فعلا حاولت و خرجت في كذا ديت ! انا شاب وسيم دلوقتي بمتلك شقتي الخاصه علي الرغم اني ما تمتش التلاتين لسه . جامعي من عيله ثريه نوعا . لطيف حنون و ذكي و دمي خفيف ! دي مش نرجسيه او افوره مني دي الصفات اللي سألت كل اللي حواليا عليها ! ليه لاني علي الرغم من كل الصفات دي اتكسر جوايا حاجه مش عارف اصلحها . اي بنت بقعد معاها ما بيجيش في دماغي غير

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات