الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

الحلقة 18 من المشوه بقلم الشيماء محمد الجزء الثالث

انت في الصفحة 1 من 8 صفحات

موقع أيام نيوز

المشوه الجزء الثالث
الحلقة ١٨
بقلم الشيماء محمد
شيمووو
ادهم وقف وشال الغطا من علي عينيها وهنا فتحت عينيها اوي وحاسة بحالة من الانبهار باللي هي شايفاه قدامها .. انبهار تام وبصتله مش مصدقة ابدا وهو مبتسم من انبهارها ده .. كانت قدامها زي بحيرة صناعية صغيرة اللي ياما شافتها مليون مرة طول حياتها بس المرة دي كان في جسر خشب ممدود مزخرف كله بأضواء صغيرة بأشكال مختلفة واخر الجسر حلقة متحاوطة كلها بستاير شيفونات الهوا بيحركها بنعومة وكلها متحاوطة بالاضواء اللي مخلية المكان بشكل خرافي بصتله مبهورة مش مصدقة انت عملت ده امتى وازاي 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
ادهم ابتسم بإحراج من الصبح وانا هنا !
ليلى بتبصله بذهول مش مصدقة كل ده النهاردة بس  
أدهم ايده علي شعره وبحرج يدوب الجسر والاضواء والستاير ايه تاني ! عادي يعني 
افتكرت كلمة هالة وهيا بتقولها يا بنتي سيبيه يتفنن في مصالحتك ! بقى هو ده الفن ! ده كده المفروض تفضل زعلانة علي طول .. ضحكت علشان الجرسونات اللي واقفين ومنتظرين يقدموا العشا 
ادهم شاور بإيده تعالي نقعد 
ومسكت فستانها الطويل واتحركت معاه في حالة انبهار تام لحد ما وصلت للحلقة فإثنين من العمال رفعوا الستاير علشان يدخلوا ودخلوا ونزلوا الستاير من تاني وقعدت علي التربيزة وادهم ساعدها وبعدها لف قعد قصادها وهيا بتتفرج حواليها طيب ليه الستاير دي كلها !
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
ادهم بغض النظر عن منظرها الحلو بس علشان الناموس .. الناموس كان هيقرمشك الليلة 
ليلى ابتسمت بحب ومسكت ايده بجد كل ده علشاني ! انت بجد !
ادهم بابتسامة اه والله انا بجد 
ليلى انت معملتليش كده في الخطوبة ليه !
ادهم بلوم ما بلاش نفتكر الفترة دي ! نسيتي ابوكي كان بيعمل فينا ايه كل ما نشوف بعض ! بعدين احنا فيها اهو هعوضك عن الخطوبة .. شاوري وانا هنفذ
ليلى كفاية عليا حاليا قربك .. مش عايزة غيره يا ادهم 
الجرسونات شاورو لادهم وهو شاورلهم يجيبوا العشا وحطوه وادهم وليلى اتعشوا في جو هادي جدا مليان حب 
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
كانت قاعدة وهو طلع موبيله وصورها
ليلى اشمعني !
ادهم زي القمر اشمعنى ايه ! مراتي تبقى بالجمال ده وما اصورهاش 
ليلى ضحكت بخفة بس برضه اشمعنا !
ادهم علشان لما اسهر اعد النجوم اتفرج عليها .. هاه كده جاوبتك !
ضحكت و صورنا كده مع بعض سلفي 
ادهم طلع موبيله ولقط كذا صورة بكذا وضع وسط ضحك وهزار وكل ما بتضحك بيصورها .. ودي تقريبا كانت اول مرة يتصوروا مع بعض بالشكل ده ومش ڠصب عنه ومش هيا اللي جبراه ومش بيحاول يدور وشه بعيد ..
اغنية اجنبية اشتغلت وادهم مد ايده لليلى يرقص معاها وبالفعل كانت رقصة خيالية والاتنين
هالة ابتسمت وبعدين ! مش قولتلك هيتفنن ! خليه يتفنن 
ليلى بإحباط انتي عايزاني بعد كل ده ما

انت في الصفحة 1 من 8 صفحات