الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

مكتوبة علي اسمي الحلقة السادسة

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

الحلقة_الساسة هدية لمتابعيني
مكتوبة_على_إسمي
بقلمي_ملك_إبراهيم
زوزو طبعا بجد وهاخدك عنده دلوقتي.. انتي قولتيلي اسمه ايه
ردت آيات عامر الچارحي.
زوزو اه هو وانا هتوه عنه.. تعالي معايا يلا اوصلك ليه.
آيات صدقت زوزو بكل برائه وعفويه وركبت معاها التاكسي وكانت متوتره جدا من مقابلة جوزها بعد خمس سنين وكانت طول الطريق بتسأل نفسها ياتري هو شكله ايه.. هي فاكره ان لما كتبوا الكتاب من خمس سنين أبوها كان بيتكلم مع مراته صباح في مرة قدامها وقالها العريس عنده 25 سنه ودلوقت فات علي جوازهم 5 سنين يعني عمره دلوقتي بقى 30 سنه وهي 19 سنه يعني هو اكبر منها ب 11 سنه وأكيد شكله اتغير في الخمس سنين دول زي ما هي كمان شكلها اتغير ومبقتش الطفلة اللي اتجوزها من خمس سنين ودلوقتي بقت شابة جميلة جاية من بلدها تدور على جوزها في مدينة عايش فيها الملايين.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
بعد وقت وقف سواق التاكسي في منطقة كلها عمارات عالية وزوز نزلت من التاكسي ومعاها آيات اللي كانت بتبص حواليها بانبهار وقالت هي البيوت هنا عاليه وكبيره كده ليه
ردت زوزو وهي بتضحك عشان الناس هنا كتير والعمارة الواحدة بيعيش فيها بال عيله.
شهقت آيات بانبهار 50 عيله في عمارة واحدة.. دا احنا كل عيلة ليهم بيت لوحدهم.
زوزو الحياة هنا حاجة تانيه.. تعالي معايا يلا عشان اوصلك شقة جوزك.
آيات بتوتر شقته!!
زوزو ايوا هو ساكن في العمارة اللي قدامك دي.
آيات بتوتر بس انا هقوله ايه اول لما اشوفه.. انا خاېفه يزعقلي عشان سيبت البلد وجيت هنا لوحدي.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
زوزو بخبث مټخافيش انا معاكي.. تعالي معايا يلا.
طلعوا في الاسانسير الدور العاشر وآيات كانت متوتره جدا وزوز بتبصلها بخبث ووقفت قدام شقة ورنة الجرس وبعد لحظات فتح لها رجل في بداية الأربعين وكان في جزء كبير من شعره ابيض وكان جسمه مليان وعنده كرش واول لما فتح الباب وشاف زوزو ابتسم وبص علي آيات بنظرة شهوا نية خوفتها وحست ان مش ده ابدا الشاب اللي كتب كتابه عليها من خمس سنين وزوزو بصتله وغمزتله بينه وبينها وقالتله
 

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات