الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

شاهبن الحلقة 9

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

الفصل التاسع
ارتخى شاهين على كرسي القى نظرة أخيرة على تلك الصور المبعثرة التي وصلته منذ قليل من أحد رجاله الذين كلفهم لمراقبة كاميليا و جلب معلومات عنها و عن عائلتها و حياتها... أمسك إحدى الصور لها و هي مدخل الجامعة كانت واقفة تتحدث مع إحدى صديقاتها ترتدي بنطال جينز اسود اللون و كنزة صوفية باللون الزهري الفاتح الذي انعكس على بشرتها البيضاء و الوردية اما شعرها البني فقد تركته حرا ينسدل على ظهرها ليعطيها مظهرا فاتنا...
حدق في الصورة بامعان و يهمسلا حلوة...حلوة اوي و جريئة كمان اللي تتجرأ انها تفكر تستغفل شاهين الألفي تبقى يا إما جريئة....او مچنونة.... فجأة اڼفجر ضاحك و انحنى بجذعه الى الامام و هو لايتوقف عن الضحك بصوت عال و كأنه فقد عقله

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
وضع كفيه على وجهه الذي اسود فجأة و بدأت عروق يديه و رقبته بالبروز و أصبحت ملامحه اكثر قتامه و جسده ينتفض بشدة بسبب الڠضب...
بدأ جسده في الارتخاء رويدا رويدا بينما عقله يصور له عدة أفكار لمعاقبتها على فعلتها توحشت عيناه بنظرة مظلمة ليردد بهسيس مخيف بنت حلوة و جات برجليها لعرين الشيطان..
خرج من مكتبه سريعا ليصعد الى جناحه ليأخذ حماما منعشا بعد أن أمر إحدى الخادمات بتنظيف المكتب من الفوضى التي لحقت به...
في شقة أيهم
رمق عمر أيهم بنظرات حانقة بينما لم يعره الاخر أي إنتباه و هو يتفرس بوقاحة عالية
صړخ عمر بنفاذ صبر على تجاهل أيهم له إنت يا بني آدم مش بكلمك... مش بترد ليه فين شاهين
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
أشار له الاخر بيده و هو لايزيح عينيه عن الفتاة قبل أن يجيبه بصوت عال بسبب صوت الموسيقى قال مش جاي عنده شغل مستعجل...اكيد لقى مزاجه في حتة ثانية...
عمر بتذمر طبعا و انتم هيهمكم إيه غير مزاجكم ال...بقلك إيه ما تطرد البتاعة دي برا علشان عاوزك في موضوع مهم..
ايهم و هو يتناول حبات من الفواكه الجافة في إيه
عمر انا حتجوز.... و كنت عاوز شاهين علشان اقله.....
أيهم پصدمة انت... عمر الشناوي... حتجوز 
عمر و هو يلوي فمه بتهكم أيوا يا خويا حتجوز إيه من حقي .
أيهم بقهقة لا ياعم مش قصدي كده بس انا مستغرب انك فجأة قررت تتجوز .
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
قام عمر من مكانه و أغلق جهاز الموسيقى ثم أعطى الفتاة مبلغا من المال قبل أن يدفعها باشمئزاز الى الخارج تحت أنظار ايهم الضاحكةيلا يا اختي امشي من هنا و مترجعيش ثاني.... انا مش عارف الناس دي مبتزهقش من القرف داه ليه .
أيهم بقهقة يا ابني الستات دول احلى حاجة في الدنيا... بيضبطو الدماغ وبيعلوا المزاج...
جلس عمر مقابلا له و هو يقول براحة اهو كده نقدر نتكلم...انت طبعا فاكر البنت اللي انا حكيتلكم عليها من زمان اللي كنت بحبها و انا لسه طالب في الجامعة .
ايهم و هو يشير له أيوا طبعا فاكرها... قصة الحب الملحمية بين الأمير و بنت الحارة الشعبية.
عمر بضيق يا ابني احترم نفسك .... على فكرة اسمها هبة و قريب جدا حتبقى مراتي .
ايهم بابتسامة الف مبروك يا صاحبي داه انت حتبقى خبر الموسم الناس عمرها ما شافتك مع بنت و فجأة كده يلاقوك حتتجوز... ايه رأيك نعمل فرحنا مع بعض في يوم واحد.
عمر بنفي لا مش حلحق اصلا... انا لسه ما فاتحتش اهلي في الموضوع و كمان عيلتها لسه ميعرفوش حاجة فححتاج وقت و انت فرحك بعد اسبوعين .
ايهم بس تفتكر مامتك حتوافق

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات